Ένας αριθμός.

«Το 73 να έρθει μπροστά σ’ εμένα».
«Καλημέρα, καλημέρα σας.»
……
«Τη σύνταξη να σηκώσω θέλω, σήμερα είπε η τηλεόραση πως μπήκε, για κοιτάξτε.»
«Ταυτότητα και βιβλιάριο δώστε μου.»
«Ορίστε, έτοιμα τα είχα για να μην καθυστερούμε και τον κόσμο.»
…….
«Το πρόβλημά σας κύριε ξέρετε ποιο είναι;»
«Ποιο.»»
«Δεν ζείτε κύριε. Δεν ζείτε. Δεν σας βλέπω εγώ; Έχετε χλωμιάσει. Δεν μπορώ να σας εξυπηρετήσω, λυπάμαι. Ο επόμενος…»
«Κύριε κάποιος λάθος έχετε κάνει, είμαι μια χαρά, να, δείτε η σφραγίδα στη βεβαίωση που μου δώσανε για τα φάρμακα είναι χθεσινή, σχεδόν σημερινή…»
«Μα σας παρακαλώ κύριε, κουβέντα θα κάνουμε τώρα; Δεν ζείτε, τι δεν καταλαβαίνετε δηλαδή. Είναι οφθαλμοφανές. Κι αν δεν με πιστεύετε κοιταχτείτε σε ένα καθρέφτη. Εγώ θα σας τα λέω;»
«Μάλλον που με κοροϊδεύετε. Τι να σας πω τώρα δηλαδή, να πάω να κοιταχτώ; Ναι.. Περιμένετε, έρχομαι αμέσως, κρατείστε τη θέση μου κι αν είναι έτσι όπως τα λέτε θα φύγω, μισό λεπτό δώστε μου.»
«…την τράπεζά μου μέσα γαμώ…»

……

«Λοιπόν;»
«Τι λοιπόν;»»
«Με δουλεύετε κύριε; Έχουμε όρεξη για παιχνίδια νομίζετε; Είδατε το πρόσωπό σας στον καθρέφτη ή όχι;»
«Τι να σας πω.. Εξεπλάγην κι ο ίδιος. Δεν με είδα πουθενά! Έψαξα αλλά δεν με είδα πουθενά.. Μόνο κάτι πλακάκια πίσω μου, και την όρθια τη λεκάνη. Εμένα τίποτα. Κοίτα βρε παιδί μου μια δουλειά.. Στενοχωρήθηκα τώρα, μα την παναγία..»
«Κύριε μου θέλετε κάτι άλλο;»
….
«Ε, κύριε σας μιλάω. Που έμπλεξα το στανιό μου.. Ε! Ναι σε εσάς μιλάω. Θέλετε κάτι άλλο;»
«Σας ευχαριστώ.. Δηλαδή όχι. Δηλαδή.. Τα λεφτά μου;»
«Τα λεφτά σας κύριε δεν μπορείτε να τα σηκώσετε, θα παραμείνουν στο λογαριασμό σας μέχρι να μεταβιβαστούν στα παιδιά σας. Η υπογραφή σας δεν ισχύει πια. Δεν προλάβατε, τι να κάνουμε δυο η ώρα, σε λίγο σχολάω..»
«Μάλιστα, μάλιστα..»
…..
«Αν είχαμε άλλους δυο σαν και σένα καληνύχτα μας..»
«Άντε βρε παιδί μου αν είναι δυνατόν..»
«Ταμίας! Τελειώνετε;»
«Το 74 ποιος το χει; Ελάτε κυρία μου, τόσος κόσμος περιμένει, άιντε να δούμε σήμερα… »

8 thoughts on “Ένας αριθμός.

  1. fantra13 December 19, 2015 / 6:04 pm

    Έτσι ακριβώς λειτουργούν οι τράπεζες και έτσι δυστυχώς συμπεριφέρονται σε όλους μας… Κουφετάριε άργησες να γράψεις κι έγραψες κάτι πολύ δυνατό, ικανό να μας βάλει σε πολύωρες σκέψεις. Το “Δε ζείτε κύριε” με πόσους τρόπους άραγε θα μπορούσε να μεταφραστεί; Το “Δε με είδα πουθενά!” επίσης. Το κείμενο σου φαίνεται πως θέλει πολλές αναγνώσεις.

    • koufetarios December 20, 2015 / 11:34 am

      Σε ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που το βρήκες ενδιαφέρον. Μετά απο πολύ καιρό, μόλις μπήκαν κάποια πράγματα σε σειρά “ξεμπλόκαρα” και ήρθε η ώρα νομίζω να σας χτυπήσω παλι την πόρτα. 😄 Είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό. Στο μεταξύ να περνας πολυ πολυ όμορφα! !

      • fantra13 December 20, 2015 / 11:41 pm

        Κι εσύ! Καλές γιορτές να έχεις!

  2. Άιναφετς December 24, 2015 / 4:17 pm

    Δεν καταλαβαίνω τι δεν κάνω καλά και η wordpress δεν μ’ ενημερώνει πια για νέες αναρτήσεις και αυτό είναι πολύ δυσάρεστο ειδικά για τους φίλους που έχουν καιρό να γράψουν… και τώρα είμαι εδώ γιατί είπα, “για να δω μήπως πάλι δεν ενημερώθηκα”… τεσπα (που λένε) σταματώ την γκρίνια… και ξαναπατώ το “ακολουθείτε”! 😉

    Λοιπόν Μαβιέ μου, σουρεάλ το κείμενο σου με πολλές πολλές φιλοσοφικές προεκτάσεις!
    Νομίζω πως μόνο αν είσαι συνειδητοποιημένο άτομο, ζεις… ναι, και σ’ αυτό είμαι ακάθεκτη και δεν χρειάζεται να είσαι γέρος για να το αντιληφθείς… γιατί ζω, για μένα σημαίνει, Αγαπώ, Αγαπώ και φροντίζω πρώτα τον εαυτό μου που δεν είναι καθόλου μα καθόλου εγωιστικό, γιατί αν δεν αγαπήσεις τον εαυτό σου, δεν υπάρχει καμιά περίπτωση ν’ αγαπήσεις ούτε τον συνάνθρωπο σου, ούτε τη Φύση!!! 😛
    Και εδώ τίθεται και το μεγάλο ερώτημα: Τι θα πει αγαπώ; 😉
    Δεν ξέρουμε τι είναι η Αγάπη, αλλά σίγουρα ξέρουμε τι δεν είναι Αγάπη!
    Αγάπη δεν είναι, η ζήλια, η εξάρτηση, η προσκόλληση, ο ανταγωνισμός, η επιθετικότητα και για μένα επίσης δεν είναι ούτε ο έρωτας! 😛
    Σεντονάκι άπλωσα Μαβιέ μου, αλλά μου έλειψαν οι όμορφες κουβέντες μας!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά με ευχές καρδιάς για έναν δυναμικά συνειδητοποιημένο 2016! ❤

    • koufetarios December 24, 2015 / 7:52 pm

      Πολύ χάρηκα που σε είδα εδώ αγαπητή Στεφανία. Έχεις απόλυτο δίκιο, τώρα που το ξανασκέφτομαι είναι το μόνο ”δεν” που μπορεί να μας οδηγήσει σε κάτι καλό. Η αγάπη κρύβει μια απεραντοσύνη μέσα της γι’ αυτό ίσως και δεν μπορούμε να την ορίσουμε ή έστω να ορίσουμε το πώς λειτουργεί αυτή η αγάπη. Ο έρωτας που αναφέρεις εκτιμώ πως είναι μία από τις πλευρές έκφρασης αυτής της αγάπης. Ναι, αγάπη δεν είναι έρωτας. Οι εμμμονές που περιλαμβάνουν τα περισσότερα ‘δεν’ και ‘μην’ είναι που μας κατατρέχουν και πρέπει να υπερκεράσουμε, να αφεθούμε σ αυτό που μας κάνει καλά. Τι μας κάνει καλά; Αυτοί που αγαπάμε και μας το δείχνουν, αυτά που αγαπάμε και μας γεμίζουν. Ανιδιοτελώς. Που δεν χρειάζεται να τα μαθαίνουν όλοι. Δεν έχει κι αυτό την ομορφιά του;

      Μου έλειψε όλο αυτό, σ’ ευχαριστώ που ανέπτυξες τόσο όμορφα τη σκέψη σου!

      Καλό υπόλοιπο γιορτών, με ουσία και μόνο ουσία!!

  3. magikifoni January 10, 2016 / 9:43 am

    Κουφετάριε το κείμενό σου διαθέτει μια υπέροχη ειρωνία και το ξέρεις νομίζω πως αυτές οι πολύ διακριτικές δόσεις σουρεαλλισμού δεμένες με άλλες ρεαλιστικές σκηνές είναι οι αδυναμία μου! Το πιο ενδιαφέρον αρχικά είναι οι συγκεκριμένη στιχομυθία που αναφέρθηκε και σε άλλο σχόλιο πιο πάνω! Μπορεί να πάρει πολλές προεκτάσεις και σίγουρα ξαναδιαβάζεται 😉 Το θέμα είναι ότι το προαισθάνεσαι έντονα από την πρώτη ανάγνωση, κάτι πολύ-πολύ τραγικό και σαρκαστικό που υφέρπει.

    Καλή Χρονιά σου εύχομαι, με υγεία, αγάπη και χρόνο για εμπειρίες και σκέψη που οδηγεί σε τέτοιες εκφράσεις! 🙂 Χαίρομαι που σε ξανά-βρίσκω 😀

    Καλή σου μέρα!

    • koufetarios January 13, 2016 / 9:51 pm

      Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ για το πραγματικά ενδιαφέρον σχόλιό σου. Το εκτιμώ ιδιαίτερα. Ο σουρεαλισμός μπορεί να πει πολλά μέσα σε λίγες λέξεις ή μέσα σε μια σκηνή. Πιστεύω πως με αυτό τον τρόπο κερδίζεις αμεσότερα το μήνυμα και τελικά αποφεύγεις και τις αράδες, οι οποίες είναι περιττές όταν ο αναγνώστης επιδιώκει να λάβει αυτό που είναι να λάβει μόνος του, Με λίγα λόγια μ αρέσουν πολύ όσα είπες! Με συμπλήρωσες.

      Καλή χρόνια υγεία μέσα κι έξω μας και πραγματικά χαίρομαι για την επικοινωνία ξανά!

Leave a Reply

