Έτσι απλά.

solidarity-causes-black-and-white-small-47138

«Περίμενε μισό λεπτό, πάω να βάλω ένα ποτηράκι νερό κι έρχομαι».
«Κάτσε, μην σηκώνεσαι πάω να σου βάλω εγώ».

«Δεν έχω αυτοκίνητο, να βρεθούμε κέντρο κατά τις 8;»
«Έχεις αμάξι;»
«Όχι μωρέ σιγά, θα πάρω το λεωφορείο..»
«Δεν το συζητάω. Θα ‘ρθω εγώ να σε πάρω, θα περάσω στις 8..»

«Μπορείς να μου δανείσεις 100 ευρώ; Η ανάγκη βλέπεις, όλα ήρθαν στραβά.. Θα στα επιστρέψω σίγουρα, σύντομα θα..»
«Πάρε τα και θα τα βρούμε, σιγά, ξένοι είμαστε;»

«Γιαγιά θες βοήθεια;»
«Όχι παιδί μου, μόλις έφτασα σπίτι μου, να είσαι καλά..»

«Καθίστε, καθίστε.»
«Όχι δεν πειράζει σε δυο στάσεις κατεβαίνω..»
«Καθίστε, δεν υπάρχει πρόβλημα, ελάτε..»

«Αυτό είναι για σένα.»
«Δεν έπρεπε! Σου έχω πει, δεν θέλω δώρα μου αρκεί που ήρθες!»

«Μπορείς να αλλάξεις σταθμό, μου ‘χει πάρει τα αυτιά..»
«Βάλε ότι θες, δεν με νοιάζει.»

«Μαγείρεψες; Μα αυτό είναι το αγαπημένο μου φαγητό.»
«Ναι, το ξέρω..»

«Το λυπάμαι μωρέ το καημένο. Φέρε την Ίρμα σε μένα, θα στο κρατήσω εγώ όσο λείπεις.»

«Άσε κερνάω εγώ. Άσε σου λέω. Στο χρωστάω.»

«Εντάξει μην ανησυχείς. Θα βρω ένα εφημερεύων, θα στα πάρω εγώ. Ναι, έρχομαι.»

«Έλα ρε μάνα να κάνουμε ένα τσιγάρο. Σήμερα δεν σε είδα καθόλου.»

«Να σου πω κάτι; Σ’ έχω στην καρδιά μου ρε φίλε. Το ένιωσα και στο είπα.»

Γιατί στα μικρά, γινόμαστε μεγάλοι. Κι όταν δεν μας φτάνει αυτό που μπορεί να βλέπουμε καμιά φορά στον καθρέφτη, φροντίζουμε να το βλέπουμε μέσα από τα μάτια των άλλων.

14 thoughts on “Έτσι απλά.

  1. fantra13 May 29, 2015 / 10:25 pm

    Ωραία επιλογή απλών, καθημερινών φράσεων που δηλώνουν νοιάξιμο και τρυφερότητα!

  2. efge63 June 5, 2015 / 7:17 am

    Έτσι απλά …. καλημέρα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. magikifoni June 6, 2015 / 6:16 am

    Υπέροχο ποστ!

    Σαν μία ένεση-ανάσα αισιοδοξίας!

    Πως είναι όλα τόσο απλά και είναι θέμα διάθεσης και θέλησης!

    Και ό, τι και να συμβαίνει εκείνες τις στιγμές φωτίζεται ο κόσμος όλος.. 😀 🙂

    Καλή σου μέρα Κουφετάριε κι ένα ΣΚ ολόκληρο από τέτοιες αποφάσεις-στιγμές να έχεις! 😉

  4. Άιναφετς June 16, 2015 / 10:29 am

    Έτσι απλά φίλε μου, περιμένω να σε διαβάσω πάλι! 😉

  5. charismavros June 25, 2015 / 12:58 pm

    Περιμένουμε νέο post οι φίλοι bloggers!!! Πολύ το καθυστερείς 😉

    • Άιναφετς June 25, 2015 / 5:40 pm

      Να τι παθαίνει κανείς όταν κάνει απανωτές αναρτήσεις και στη συνέχεια σιωπά! 😛
      Ελπίζω να είσαι καλά!
      ΑΦ! καρδιάς! 🙂

  6. koufetarios June 27, 2015 / 1:37 pm

    Μα τι καλά παιδιά που είστε..! Log in κυριολεκτικά μετά από καιρό.1. Γράψιμο διπλωματικής 2. Ώρες ατέλειωτες στο οθωμανικό αρχείο ψάχνοντας εξισλαμισμούς. (άδικος κόπος) 3. Βάψιμο στο σπίτι. 4. Προβληματάκια στη μέση τρώγοντας 1μιση ώρα την ημέρα σε ασκήσεις. Συμπέρασμα; Ούτε μια λέξη δεν έχω γράψει! Κι όλα αυτά τα λέω όχι απολογητικά αλλά για να μοιραστώ τα άγχη μου!

    Σας εκτιμώ πολύ, καλό δημοψήφισμα να έχουμε!

    • Άιναφετς June 27, 2015 / 3:03 pm

      Ουφ! ησύχασα (κάπως)… περαστικά σου/μας, όμως!

  7. oneiraparamithiou July 7, 2015 / 3:20 pm

    Πολυ όμορφη ανάρτηση! Τα απλα κ καθημερινά, αυτα που φωτίζουν την καρδια μας με συναισθήματα, ειναι κ τελικα αυτα που αξίζουν! 🙂 (Εφακι πολυ ταιριαστό κ το βιντεάκι σου!) (περαστικά με τη μέση κ καλη συνέχεια στη διπλωματική!)

    • koufetarios July 8, 2015 / 5:39 am

      Σ ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψή σου και το σχόλιό σου με χαροποιεί ιδιαίτερα! Όλοι μας έχουμε θεματάκια στα πλαίσια της καθημερινότητας κι όποτε τα ξεπερνάμε γινόμαστε ίσως ακόμα πιο δημιουργικοί. Να είσαι καλά, τα ξαναλέμε!

  8. Antriana..Io August 30, 2015 / 2:29 pm

    πολυ πολυ όμορφο κείμενο!!! σε κάθε πρόταση και ξεπεταγόταν στο μυαλό μου άτομα που μου τα έχουν πει ή τα έχω πει εγω σ΄αυτους…
    Μπράβο σου..

    • koufetarios September 1, 2015 / 5:03 pm

      Σ’ ευχαριστώ Αντριάννα τα λόγια σου μετράνε. Σ ευχαριστώ!

  9. pote-pote tin kiriaki August 31, 2015 / 9:00 pm

    Πόσο πιο ωραία θα ήταν η καθημερινότητά μας εάν κυριαρχούσαν αυτες οι κουβέντες!

    • koufetarios September 1, 2015 / 5:05 pm

      Υπάρχουν καμιά φορά αλλά όχι όσο θα έπρεπε! Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω εδώ και που θα σε επισκέπτομαι κι εγώ από δω και πέρα!

      Καλό μήνα!

Leave a Reply

