Δεν είσαι. Ήσουν.

Είναι δύσκολο να σε δω. Είναι δύσκολο. Να σε βλέπω.
Όταν το ψέμα θρέφει την ανάγκη σαν παιδί της,
είναι πολύ δύσκολο να μπορώ να σε δω. Μου είναι σχεδόν αδύνατο.

Φτύσε με για να καταλάβεις πόσο προκλητικά σε αποφεύγω.
Κι όταν αντιληφθείς το μέγεθος του πόνου,
όταν σφίξουν το στέρνο σου μια ντουζίνα σίδερα
τότε θα έρθουμε στα ίσια. Θα είμαι γω. Θα είσαι συ.

Κι εσύ κι εγώ θα στεκόμαστε πάνω στην ίδια ζυγαριά.
Και θ’ αναμετράμε τον πόνο μας.
Κι όσο κι αν βαράς τα πόδια σου, το ξύλο στο πάτωμα δεν σπάει.
Για σένα το ‘κανα. Για σένα τα ‘βαλα.
Για ν’ αντέξει, να μην τραντάζει.

Εγώ λέω πως απροκάλυπτα η ψυχή, αναπροσαρμόζεται κι αναζητάει.

Εσύ τι λες;

Κι είναι τα αν για μια στιγμή που γέρνουν και κουρνιάζουν χαζεύοντας.
Κι είναι τα μην που ανασκευάζονται κι ανακατώνονται μεταξύ τους,
κι είναι μπροστά μας οι αιτίες που αγναντεύουν με τον εαυτό μας.

Θα ‘θελα με το βλέμμα σου να συμφωνήσεις.

Μα αρνούμαι να σε κοιτάω, είναι κάτι το οποίο με ξεπερνά.
Σβήσου, αφέσου στο κενό της μνήμης μου,
βούτα τα χέρια σου στα σπλάχνα μου
και –σε παρακαλώ- να σε πάρεις πίσω.

Γελάς; Το γέλιο σου μου θύμισε σπασμένες χορδές πιάνου.
Παράτα ότι έχεις και πιάσε μου το χέρι, τι περιμένεις;
Το ‘χεις ιδρώσει και δεν λες να το ζεστάνεις.

Έλα πάμε. Πάμε σου λέω.Ακολούθα με.
Να μας πάω πίσω θέλω, να μας πάρω και να μας γυρίσω πίσω.
Μα άρρηκτα συνδεδεμένα τα σώματά μας μυρίζονται και ορνιθοσκαλίζονται.
Γι’ αυτό θα ‘θελα λέει να φυσήξεις στο πρόσωπό μου να μυρίσω το αγκομαχητό σου.

Για στερνή φορά.
Κι ύστερα μια αγκαλιά θέλω να μου δώσεις σαν κείνη του πατέρα μου, μπορείς;

Γιατί είσαι ακόμα κάτι που αγαπάω.
Κάτι, όχι κάποια.

Μόνο τα μάτια μου θα κλείσω και την αναπνοή μου θα κρατήσω, μ’ αφήνεις;
Θέλω να μη σε δω και να μην σε μυρίσω.
Γιατί τελικά μόνο εκείνου θέλω να θυμάμαι.

2 thoughts on “Δεν είσαι. Ήσουν.

    • koufetarios April 3, 2015 / 6:55 am

      Να ‘σαι καλά βρε Moody. Όλο λέω πως επανέρχομαι αλλά δεν τηρώ μάλλον πάντα αυτά που σκέφτομαι. Καλό μήνα να έχεις, θα τα ξαναπούμε συντομα .

Leave a Reply

