Καλή αντάμωση!

Σήμερα είναι η μέρα της αναχώρησης για το στρατό. Αργήσαμε. Πολύ θα έλεγα. Αλλά μιας που δεν μπορώ πλέον να κάνω αλλιώς θα συμβιβαστώ με αυτό. Πάμε Θήβα προς παρόν και βλέπουμε. Να με συγχωρείτε που δεν σας είδα για καιρό. Το λέω και το εννοώ. Ήταν δύσκολο για πολλούς λόγους. Ωστόσο έχω σκοπό να είμαι παρόν δια της απουσίας μου. Θα αφήσω στα ζεστά χέρια του δικού μου ανθρώπου, της Χρύσας, τη διαχείριση της Κουφεταρίας και ότι έχω κουτσά στραβά προλάβει να γράψω, θα τα αναρτά εδώ. Κάθε μήνα από μια φορά, έτσι για να αποτελέσουν τα κείμενα αυτά ένα παιχνίδι αντίστροφης μέτρησης για μένα ωσότου έρθει η ώρα της απόλυσης το Δεκέμβριο. Έχω γράψει μερικά κειμενάκια, θα μπορούσα να τα αναρτήσω πριν την ώρα τους αλλά προτίμησα να είμαι ενεργός χωρίς την παρουσία μου εδώ γύρω.

 

Αυτός ο χώρος είναι το στίγμα καθενός από μας και η μελλοντική του αξία του νομίζω υπερβαίνει τη τωρινή του. Ότι κι αν γράφουμε. Δεν σας ξεχνώ, να με πιστέψετε. Καλή αντάμωση. Έως τότε.. την υγεία σας πάνω απ’ όλα.

8 thoughts on “Καλή αντάμωση!

  1. Άιναφετς March 11, 2014 / 10:56 am

    Καλά το είχα διαισθανθεί πως ετοιμαζόσουν ψυχολογικά να βρεθείς σε μέρη “ξωτικά” (!) μόνο έτσι μπορώ να χαρακτηρίσω αυτό το βάσανο στ’ οποίο καλούνται να παραβρεθούν οι άνδρες αυτής της ταλαίπωρης χώρας…
    Ελπίζω, η Χρύσα να μας δίνει νέα σου, ειδικά που η ίδια δεν έχω fb…
    Δες το και σαν εμπειρία, γιατί θα βρεθείς με κάθε καρυδιάς καρύδι και αυτό είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον! 😉
    ΑΦιλιά καρδιάς και καλή σου δύναμη! 🙂

    • koufetarios March 11, 2014 / 1:21 pm

      Σ’ ευχαριστώ καλή μου μάγισσα, ναι είναι μέρη ξωτικά στα οποία ξεκινά μια τρέλα για την οποία σπαταλάς χωρίς αιτία την ενέργειά σου για 9 μήνες. Καλή συνέχεια , θα πέφτει τηλεγράφημα μόλις εμφανιστώ μπροστά σε οθόνη περιγράφοντας ίσως αυτή την ανούσια τρέλα.. Τα φιλιά μου!

  2. katinaki March 11, 2014 / 11:28 am

    Καλή αρχή! Εύχομαι να περάσουν οι μηνες νερό κ να σου ευχηθούμε σύντομα καλός πολίτης!!

    • koufetarios March 11, 2014 / 1:22 pm

      Σ’ ευχαριστώ πολύ πολύ, δεν είχα την ευκαιρία να είμαι συστηματικά παρόν εδώ, πόσο μάλλον τώρα, αλλά καλά να είμαστε και μιλάμε πάλι σύντομα!

      Φιλιά!

  3. Τελευταίος March 11, 2014 / 6:50 pm

    Κουφετάριε… μη μασάς! Δεν είναι τίποτα, ούτε που θα καταλάβεις πως θα περάσει ο καιρός. Εδώ εγώ που υπηρέτησα 18 μήνες και σε πολύ δύσκολες συνθήκες και δεν κατάλαβα τίποτα! Όλα θα περάσουν, θα το δεις…

    …και να θυμάσαι πως ο στρατός είναι η τελευταία καλή περίοδος στη ζωή ενός άντρα! Μετά αρχίζουν οι σοβαρές υποχρεώσεις 🙂

    Κι άμα πας προς τη Σάμο, ρίξε μου ένα μήνυμα, έχω ένα ξάδερφο που είναι στρατιωτικός εκεί, πυροβολικάριος, μήπως σε βολέψουμε!

    Να πάνε όλα καλά εύχομαι ολόψυχα!

  4. Antriana..Io March 12, 2014 / 6:34 am

    Αυτο ακριβώς που λέει κ η αιναφετς….θα βρεθείς με ενα κάρο διαφορετικούς ανθρώπους, πράγμα που περικλείει μεγάλη δόση ενδιαφέροντος!!!
    Καλή θητεία και φιλια πολλά 🙂 🙂

  5. moodytimes March 13, 2014 / 11:05 am

    Καλός πολίτης φίλε….θα μου πεις τι είδους ευχή είναι αυτή…τέλος πάντων να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται νομίζω δεν διαρκεί και πολύ πια η θητεία.Καθυστέρησα να σου ευχηθώ διότι υπολογιστής γιοκ για λίγο.
    Τα λέμε.

  6. avictab March 13, 2014 / 10:06 pm

    Καλή θητεία, καλός πολίτης τελικά και διασκέδασε το όσο μπορείς. Θα φτιάξεις τις δικές σου ιστορίες από τον στρατό να λες όπως όλα τα ‘ρσενικά.. Για κάποιο λόγο αυτή η περίοδος είναι γεμάτη απο γεγονότα που θεωρείτε αξιόλογα και αξιομνημόνευτα εσείς οι άντρες! Κουράγιο για το ξύπνημα αξημέρωτα και πρόσεχε μην πάρεις πολλά κιλά! 🙂

Leave a Reply

