Το χώμα.

Το χώμα μύρισα, το φίλησα, γεύτηκα τις φωνές του στη σκέψη μου

 

Ευγνώμων καθώς ήμουν, μοιράστηκα μαζί του τη γλώσσα μου, τις σκέψεις μου, τις θείες επικλήσεις μου

 

Μα να σου που σηκώθηκα, το πάτησα, απομακρύνθηκα από τη μήτρα της φύσης που με έθρεψε

 

Ήμουν ψηλά, δεν ήταν πια φρέσκο, η απόσταση φάνηκε αλλιώτικη, το ρώτησα ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ.

 

Δεν ήταν πια το ίδιο ή αυτό που με μεγάλωσαν να ξέρω, άνυδρο, ξερό, φερμένο από αλλού λες και ήταν

 

Κοίταξα τον ήλιο, φωτεινός και ισχυρός με καλούσε κοντά του, η φωνή του κατέκλυσε το είναι μου

 

Ήξερα για θάλασσες και φουρτούνες μόνο που ποτέ δεν είχα δει, το χώμα φτιαγμένο από πέτρα πια το ζητούσε

 

Το μπλε τ’ ουρανού προσπάθησα να αγγίξω, να το γυρίσω ανάποδα, να γίνει το χώμα ύδωρ

 

Στις μύτες σηκώθηκα για να το φτάσω μα φοβήθηκα μήπως πέσω και στα σκληρά χτυπήσω

 

Εκεί που κάποτε τα μαλλιά μου χάιδευε κι έλεγε να κάτσω πλάι του σε μαξιλάρια πράσινα και εύφορα

 

Και να που έπεσα, με το κεφάλι πληγωμένο, οι φωνές ξεθυμιασμένες ακόμα, με καλούσαν με λέξεις ίδιες

 

Όμως σηκώθηκα, το αίμα σκούπισα, τον ήλιο κοίταξα κι ήταν ο ίδιος που με κυρίευσε

 

Εκείνος έγειρε και λίγη δροσιά με τη σκιά του μου πρόσφερε και με νερό την πληγή μου καθάρισε

 

Το χώμα κάλυψε, το λαιμό μου άγγιξε, μα εγώ είχα σηκωθεί ξανά και το νερό σωτήρας σαν φαινόταν, απ’ την πληγή μου αντάλλαγμα έλεγε πως ζητούσε

 

Η δίψα μου πάλευε με τις φουρτούνες, μαινόμενες δεν με άφηναν να πιω, σηκώθηκα στις μύτες κι έλεγα να βγω απ’ το αδιέξοδο

 

Τη φωτεινή πύρινη σφαίρα ίσα που την διέκρινες, ο πνιγμός μου δεν θα με έστελνε εκεί που οι Θεοί πιστεύουν

 

Σειρήνες μου έταζαν πως το νερό θα έπιναν γλυκά,  μ’ ένα κατεστραμμένο έδαφος, πνιγμένο, νεκρό, αφυδατωμένο

 

Μα τη ζωή μου θα σωζα με μόνο τίμημα τη συννεφιά, την αχνοδιάκριτη μορφή του ήλιου.

 

Κι εγώ αρνήθηκα ελπίζοντας σ’ ένα ουρανό που σε τυφλώνει, σε ματώνει, παραμένοντας σε μια αναμονή φωτός

 

Το νερό απόμεινε σαστισμένο, δίχως τις φουρτούνες του, να απορεί για το λόγο της ύπαρξής του

 

Μόνο του σαν έμεινε, στον ουρανό επέστρεψε.

 

Κι ο ήλιος βγήκε πάλι, στην σφαιρική του εκδοχή, εκτεθειμένος.

 

 

23 thoughts on “Το χώμα.

  1. ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ June 9, 2012 / 5:40 am

    Θα είμαι ειλικρινής έψαχνα να βρω σε ποια ποιητική συλλογή το έχω διαβάσει. Στο τέλος του κειμένου κατάλαβα πως αυτή η ποιητική συλλογή δεν έχει εκδοθεί ακόμα. Αν όμως αποφασίσεις να εκδόσεις βιβλίο, ζητάω από τα τώρα αυτόγραφο!!
    Συγκλονιστικό κείμενο.
    Να έχεις μια υπέροχη ημέρα.

    • koufetarios June 9, 2012 / 9:23 am

      Drama Queen σ’ ευχαριστώ θερμά για τα υπέροχα λόγια σου.. Είναι η πρώτη απόπειρα ever και όταν αυτή εγκωμιάζεται με τέτοιο τρόπο, τότε οι λέξεις δεν εκφράζονται εύκολα. Να είσαι καλά, πραγματικά.:)

      Kαλό και ευχάριστο υπόλοιπο της ημέρας..!!!

  2. με γυμνές πατούσες June 9, 2012 / 6:35 am

    καλημερα κουφεταριε

    πολυ ωραιο κειμενο, με ψυχη !

    κι η μουσικη συνοδεια !!!!!!

    • koufetarios June 9, 2012 / 9:25 am

      Σ’ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια..!! Η γνώμη σου μετράει για μένα, να ξέρεις.

      Την καλησπέρα μου..!!!

  3. Τελευταίος June 9, 2012 / 10:49 am

    Τι ήταν αυτό που μόλις διάβασα; Πόσο εξαίσια έχεις στοιχίσει τις λέξεις και τα νοήματα, το ένα πίσω από το άλλο; Αριστοτεχνικά αλλά χωρίς καμιά τεχνητή μεθόδευση… Εξαίσιο! Νομίζω ότι από όλα όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα, τούτο είναι μέσα στα πρώτα, σ’ εκείνα που πράγματι ξεχωρίζουν…

    …Και μετά το διάβασα ξανά και ξανά!

    Νομίζω πως ένα μπράβο ίσως να είναι λίγο! Εξαιρετικό πόνημα, τα θερμά μου συγχαρητήρια…

    • koufetarios June 9, 2012 / 12:46 pm

      Τελευταίε να σου πω ευχαριστώ απλά; Το θεωρώ τόσο λίγο. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι πως τέτοια -εντελώς απρόσμενα για μένα- σχόλια με συγκινούν και μου φτιάχνουν σε όλα τα επίπεδα τη μέρα. Να είσαι καλά, δεν περίμενα να το εκτιμήσεις τόσο γι’αυτό και τα λόγια μου περισσεύουν!

      Καλό διήμερο Τελευταίε και καλό σου απόγευμα..!!!

  4. KARIATIDA62 June 9, 2012 / 11:48 am

    Δεν ψάχνω την ψυχή σου …την σκέψη σου γυρεύω που αναστάτωσε την ψυχή και δημιούργησε…
    Συγχαρητήρια κι’από μένα Κουφετάριε!

    • koufetarios June 9, 2012 / 12:49 pm

      Να είσαι καλά βρε Καρυάτιδα. Πρώτη αυθόρμητη απόπειρα και να εκτιμηθεί και από σένα, ε αυτό δεν το είχα προβλέψει, πραγματικά όμως.

      Καρυάτιδα καλό σου σαββατοκύριακο, σ’ ευχαριστώ πολύ που πέρασες για ένα καφεδάκι!!

  5. KARIATIDA62 June 9, 2012 / 1:29 pm

    Για κάντο μου λίγο πιο ξεκάθαρο αυτό το :”και να εκτιμηθεί και απο σένα”
    Δηλαδή απο μένα γιατί δεν το περίμενες?!?!
    Δεν μ’έχεις της ποίησης? Των βαθύτερων σκέψεων ίσως? χαχαχαχχαχαχαχαχχα!
    Με προκαλείς…και θα με αναγκάσεις να γίνω ποιήτρια τώρα στα γεράματα! χαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαα!

    • koufetarios June 9, 2012 / 1:40 pm

      Για τους ακριβώς αντίθετους λόγους το είπα αυτό. Επειδή γνωρίζω ότι έχεις άποψη δεν περίμενα απλά μία έντονη θετική ανταπόκριση από σένα, ότι δηλαδή άξιζε τον κόπο γραφής του!! Με κατάλαβες βρε τώρα; Η πρόταση αυτή αφορούσε εμένα προς εσένα όχι εσένα προς εμένα!! Χαχα! Ωραία απάντηση πάντως..!!!

  6. ο δείμος του πολίτη June 9, 2012 / 3:04 pm

    Εξαιρετικό, τέλειο.
    Κι εμένα η αρχή μου φάνηκε γνωστή, αλλά μετά απδοείχθηκε το λάθος…

    • koufetarios June 9, 2012 / 5:52 pm

      Σ’ ευχαριστώ πολύ Δείμε.

      Καλό βράδυ σου εύχομαι και καλή Κυριακή. 🙂

  7. ainafets June 9, 2012 / 5:54 pm

    Ύμνος στο χώμα…στη γη…στα βαθύτερα συναισθήματα που αγγίζουν γιατί δεν έχουν επιτήδευση και δείχνουν πλούτο καρδιάς…
    Είναι ένας ύμνος που έχει πολλές αναγνώσεις και αυτό προσωπικά μου αρέσει πολύ!
    ΑΦιλιά και καλή συνέχεια! :))

    • koufetarios June 9, 2012 / 6:15 pm

      Άιναφετς να σαι καλά, χάρηκα που σου άρεσε, το ξαναλέω δεν το περίμενα…

      Σου εύχομαι καλό βράδυ, να περάσεις όσο πιο χαλαρά γίνεται την Κυριακή σου..!!!

  8. glarenia June 9, 2012 / 9:17 pm

    Πάντα θαύμαζα τον τρόπο που αποτυπώνεις τις σκέψεις σου.
    Σήμερα ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • koufetarios June 11, 2012 / 8:47 am

      Γλαρένια σ’ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου και την επίσκεψή σου. Σε εκτιμώ πολύ.

      Ευχές για γλαρένιες όμορφες στιγμές!

  9. melita June 9, 2012 / 10:13 pm

    Πραγματικά νομίζω ότι με το σημερινό σου κείμενο ξεπέρασες τον εαυτό σου .Από τα καλύτερα σου Κουφετάριες μου . Πολλά πολλά συγχαρητήρια.
    Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ.

    • koufetarios June 11, 2012 / 8:47 am

      Melita να σαι καλά για τα λόγια σου. Με τιμούν.

      Να έχεις κι εσύ μία υπέροχη μέρα σήμερα!

  10. melita June 9, 2012 / 10:14 pm

    *Κουφετάριε

  11. onlyandjustme June 11, 2012 / 2:30 pm

    Πολύ όμορφος ο ύμνος στη γή,στα πράγματα που ποτέ δε δίνουμε σημασία..στο νερό και στον ήλιο,που χωρίς αυτά η ζωή θα ήταν αδύνατη…Πάρα πολύ καλό..και η μουσική εξαίσια…
    Καλό απόγευμα κουφετάριε!! 🙂

    • koufetarios June 11, 2012 / 9:42 pm

      Οι καλές σου κουβέντες μου δίνουν χαρά, σου εύχομαι καλή Τρίτη και καλή συνέχεια..!!

  12. moodytimes June 13, 2012 / 11:04 am

    Xαιρετώ το 4ο χρώμα του Κισλόφσκι.

Leave a Reply

