ONE:STORY Tα Blues του πεζόδρομου.

Το onestory.gr το είχα μάθει λίγο καιρό πριν διαβάσω την ανάρτηση του αγαπητού φίλου Τελευταίου. Δεν ντρέπομαι να το πω, δεν γνώριζα το αποτέλεσμα μιας περιέργειας όπως αυτής. Την αίσθηση δηλαδή όταν βλέπεις κάτι δικό σου κάπου αλλού. Σε μια ιστοσελίδα αξιόλογη και αναγνωρίσιμη. Όχι προς θεού δεν έχω τέτοια απωθημένα. Έχω έναν άνθρωπο, που όταν γράψω μια ιστορία, είναι ο πρώτος που μου κλείνει θετικά το μάτι ή μου ξυνίζει το πρόσωπό του. Απόλυτα.

Όπως και να’χει αφορμή αυτής της περιέργειας ήταν το έξοχο διήγημα του Τελευταίου που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα που δημιούργησε ο Γιάννης Φαρσάρης. Πριν γνωρίσω όλους εσάς υπήρχε μια ανάρτηση (την οποία μπορείτε να δείτε εδώ) που γράφτηκε ακούγοντας φανατικά blues της δεκαετίας του ’50. Ήταν η ένταση της στιγμής. Μερικές μέρες μετά λοιπόν την ανάγνωση του διηγήματος του Τελευταίου, σκέφτηκα να προβώ σε κάτι τέτοιο και γω. Παραδόξως ο Γιάννης Φαρσάρης μου απάντησε θετικά στη δημοσίευσή του γι’αυτό και όσοι έχουν διάθεση και χρόνο μπορούν να το διαβάσουν στην πρώτη σελίδα το διήγημά μου που σήμερα δημοσιεύεται.

Θέλω να ευχαριστήσω το Γιάννη Φαρσάρη  στη θετική του απάντηση για την προώθηση αυτού του διηγήματος και φυσικά τον Τελευταίο που για μένα ήταν η αφορμή να τολμήσω. Όποιος ντρέπεται κακά ζει, έτσι δεν λένε; Σ’ευχαριστώ λοιπόν!

23 thoughts on “ONE:STORY Tα Blues του πεζόδρομου.

  1. kariatida62 April 26, 2012 / 5:12 am

    Αχ βρε Κουφετάριε, ένα πρόβλημα σοβαρό στο ρούτερ μου, μ’εμποδίζει να σας επισκέφτομαι συχνά…επιφυλλάσσομαι να τα διαβάσω όλα μόλις αποκατασταθεί η βλάβη.
    Τον Γιάννη Φαρσάρη τον γνώρισα κι’εγώ μέσω του Τελευταίου, και τον ευχαρίστησα ιδιαιτέρως για την πρωτοποριακή σκέψη του να χαρίσει το διήγημά του ελεύθερα στο διαδίκτυο…
    Μη με παρεξηγήσεις για τις απουσίες μου.
    Θα επανορθώσω μόλις μου έρθει το καινούργιο ρούτερ.
    Καλή σου μέρα!

    • koufetarios April 26, 2012 / 6:21 pm

      Αγαπητή Καρυάτιδα μην ανησυχείς τόσο πολύ, βέβαια τα ίδια παθαίνω κ γω όταν λείψω καιρό, νιώθω πως δεν είμαι συνεπής ή μάλλον καλύτερα νιώθω πως χάνω κάτι! Κανείς δεν παρεξηγεί ίσα ίσα που η απουσία σε κάνει να εκτιμάς τις στιγμές παρουσίας.

      Άντε να έρχεται το ρούτερ! 😀

      Kαλό σου βράδυ!

  2. ο δείμος του πολίτη April 26, 2012 / 6:17 am

    Κι εγώ από τον Κώστα το έμαθα το site. Μου άρεσε πολύ κι είνει εξόχως ενδιαφέρον με τόσες αναρτήσεις που κάνει. Και μου φαίνεται πως πράγματι είναι αναγνωρίσιμο.

    • koufetarios April 26, 2012 / 6:22 pm

      Ναι είναι πάρα πολύ αξιόλογο, είναι ακόμα στην αρχή του και συνεχώς εξελίσεται. Πάντως και το δικό σου διήγημα Δείμε το χαρακτηρίζω πρωτότυπο και εντυπωσιακό!

      Καλό σου βράδυ!

  3. με γυμνές πατούσες April 26, 2012 / 8:16 am

    Άντε και με βιβλίο 😉

    • koufetarios April 26, 2012 / 6:23 pm

      Πού τέτοιες τύχες! Χαχα.

      Σ’ευχαριστώ καλό σου βράδυ!!

  4. Τελευταίος April 26, 2012 / 10:29 am

    Φίλε μου koufetarie (να χρησιμοποιώ το Στέλιος ή να μείνω στο koufetarios?) πρώτα απ’ όλα θέλω εγώ να σε ευχαριστήσω και όχι εσύ εμένα, γιατί με τιμάει ιδιαιτέρως η αναφορά σου ενώ στην πραγματικότητα δεν έκανα κάτι!

    Διάβασα την ιστορία σου και οφείλω να ομολογήσω πως είναι πέρα πολύ καλή. Μου άρεσε και με συνεπήρε. Και μπράβο σου που γράφεις σε πρώτο πρόσωπο, εγώ όσες φορές το αποπειράθηκα δεν τα κατάφερα. Μπράβο σου και πάλι. (Περιμένουμε κι άλλα τέτοια αντίστοιχα 🙂 )

    Το μεταπτυχιακό σου είναι εντυπωσιακό! Εύχομαι ολόψυχα να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου και να ζήσεις στην Κωνσταντινούπολη. Και μιας και ο λόγος είναι για την Πόλη, έχεις διαβάσει το Σέργιο και Βάκχο του Καραγάτση; Αν όχι σου το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    Καλό σου απόγευμα κι αν βγάλεις κανένα βιβλίο όπως λέει η γυμνή πατούσα πιο πάνω μη με ξεχάσεις! Να στείλω κι εγώ μερικά κείμενα έτσι; χα, χα, χα… 🙂

    • koufetarios April 26, 2012 / 6:38 pm

      Ξέρω πως φαίνεται εύκολο να λες σε τέτοιους καιρούς ευχαριστώ. Κι όμως διάβασα την πρότασή σου ΄΄δεν έκανα κάτι΄΄ και συνειδητοποίησα κάτι. Πως μερικές φορές οι πράξεις μας ωφελούν και άλλους σε κάτι αντίστοιχο ή σε κάτι άλλο, δεν έχει σημασία, και μέσα από αυτή την ΄΄άγνοια΄΄, τελικά δίνεις κίνητρα, παροτρύνεις ή συνεπαίρνεις και άλλους μαζί σου. Ε αυτό το λέω κέρδος!

      Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου, σε λίγους μήνες άλλωστε κάπου εκεί κοντά θα μονιάσω για ένα διάστημα, προς το παρόν οι ευχές σου πιάνουν. 🙂

      Όχι δυστυχώς δεν το έχω διαβάσει το συγκεκριμένο του Καραγάτση, για να το λες πρέπει να είναι καλό(Καραγάτσης είναι αυτός), είχα πέσει τον τελευταίο καιρό στην παγίδα του Ορχάν Παμούκ ο οποίος δεν μου προσέφερε τελικά τίποτα.

      Έτσι εύκολα βγαίνουν τα βιβλία; χαχα. Πιο πολύ γνωριμίες μου φαίνεται θέλει παρά έμπνευση ή φαντασία. Αλλά τώρα που είπες για βιβλίο θυμήθηκα που στο πρώτο έτος της σχολής πριν κάμποσα χρονάκια είχα γράψει 70 σελίδες Α4 μια αξιόλογη ιστορία, την οποία ακόμα κλαίω διότι χάλασε μια μέρα ξαφνικά ο υπολογιστής..

      Σταματάω την λογοδοιάρεια, σ’ευχαριστώ και πάλι Τελευταίε..!!

      • Τελευταίος April 26, 2012 / 6:58 pm

        Πάντως χαίρομαι που υπήρξα η αφορμή για κάτι τόσο όμορφο!

        Καλό σου βράδυ.

  5. Κουφετάριε το ρούτερ ήρθε και αμέσως ήρθα να σε διαβάσω!
    Συγχαρητήρια παιδί μου,(έχεις την ηλικία του Μαμουνιού μου) και για την όμορφη ιστορία σου(σαν αληθινή μου φαίνεται) και για τις σπουδές και τα όνειρά σου!
    Οταν συναντώ παιδιά σαν κι’εσένα παίρνω μεγάλη χαρά και αισιοδοξία για το μέλλον μας…

    • koufetarios April 30, 2012 / 12:05 pm

      Καρυάτιδα σ’ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, εύχομαι και στο Μαμούνι σου να πετύχει τους στόχους του και τα όνειρα του..!!

      Να σαι καλά. Καλό σου απόγευμα!!

  6. ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ April 27, 2012 / 8:39 am

    Πολύ ενδιαφέρον το site που μας έδωσες την ευκαιρία να δούμε.
    Σου εύχομαι ολόψυχα να σπάσεις τα ιντερνετικά όρια και να εκδόσεις και ένα βιβλίο… και εμείς μετά θα λέμε πως είχαμε την τύχη να σε διαβάσουμε πρώτοι χαχα
    Καλή σου μέρα! 🙂

    • koufetarios April 30, 2012 / 12:07 pm

      Drama Queen ξέρεις πως μία έκδοση είναι ακατόρθωτη, αλλά όταν σου λένε τέτοιες ευχές, άλλο που δεν θέλω χαχα!

      Σ’ευχαριστώ για τις καλές σου κουβέντες, καλό σου απόγευμα!!

  7. magikifoni April 27, 2012 / 12:56 pm

    Λοιπόν την έψαξα την ιστοσελίδα και πραγματικά ήταν κάτι που μου έδωσε τεράστια χαρά! Πρώτα συγχαρητήρια στον δημιουργό της ιστοσελίδας για την υπέροχη ιδέα του που σίγουρα θα προσφέρει πολλά και στους σημερινούς νεοέλληνες συγγραφείς, αλλά και τους αναγνώστες τους. Βρίσκω το κίνημα πραγματικά εξαιρετικό.. η όλη ύπαρξή του με έκανε να σκεφτώ διαφορετικά για την λογοτεχνία… Γενικά, εντάξει… Θα πω απλά ότι εντυπωσιάστηκα!
    Μετά, συγχαρητήρια φυσικά σε εσένα καλέ μου Κουφετάριε.. που για ακόμη μία φορά με ενθουσίασες με την γραφή σου! Το διήγημα ήταν πολύ καλό.. με μετέφερε στον πεζόδρομο, με ταξίδεψε ανάμεσα στους ανθρώπους. Μέσα στους ανθρώπους… γενικά μου έδωσε πολλά πράγματα και με έκανε να σκεφτώ. Είχε ”ζουμί” σε αρκετά σημεία… 🙂 Ήταν πολύ καλό! Περιμένουμε κι άλλα τέτοια!
    Σου στέλνω κι εγώ τις ευχές μου για την πραγματοποίηση των ονείρων σου και σου εύχομαι να έχεις ανάμεσά τους και την γραφή! 🙂
    Καλησπέρες!

    • koufetarios April 30, 2012 / 12:29 pm

      Magikifoni νομίζω πως κι εσύ θα έπρεπε να δηλώσεις συμμετοχή για μία δική σου ιστορία έχεις αποδείξει πως γράφεις εξαιρετικά. Η ιστοσελίδα του Γιάννη Φαρσάρη δίνει βήμα σε όλους να δουν τις σκέψεις τους δημοσιευμένες και μία αίσθηση χαράς και ικανοποίησης να μπορεί να σε κατακλύσει. Απο κει και πέρα σ’ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια, κακά τα ψέμματα οι γνώμες των άλλων είναι αυτές που δίνουν επιπλέον αξία σε κάτι απλό όπως μια σκέψη ή μια ιδέα.

      Ναι είσαι καλά!

      Καλό απόγευμα.:)

  8. onlyandjustme April 27, 2012 / 11:59 pm

    Καλημέρα κουφετάριε..Συγχαρητήρια για την ιδέα του να γράψεις ένα διήγημα..μπαίνω κι εγώ να το διαβάσω και θα επανέλθω..

    • koufetarios April 30, 2012 / 12:30 pm

      Onlyandjustme σ’ευχαριστώ..!! 🙂

  9. melita April 28, 2012 / 10:06 am

    Καλησπέρα Κουφετάριε μου.
    Εγώ τι να πω , με κάλυψαν οι προηγούμενοι…
    Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι είναι λογικό να το αγαπήσει ο κόσμος από τι στιγμή που έχει τόσο ζωντανή πλοκή και μπορεί άνετα να συνεπάρει τον αναγνώστη. Η χρήση του πρώτου προσώπου με έκανε να νιώθω ότι γνωρίζω τον ήρωά σου και ζω (βλέπω) αυτές τις σκηνές που διαδραματίζονται μέσα από τα μάτια του .Πάρα πολύ όμορφο διήγημα. Πολλά συγχαρητήρια.
    Σου εύχομαι ακόμη περισσότερες δημοσιεύσεις.
    Να έχεις μια πολύ όμορφη ημέρα.

    • koufetarios April 30, 2012 / 12:34 pm

      Melita σ’ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, το ξέρεις κι εσύ πως μια καλή κουβέντα βοηθάει πολύ την καθημερινότητά μας, την ψυχολογία μας,χωρίς αυτό να σημαίνει πως η επιβεβαίωση είναι οπωσδήποτε απαραίτητη. Το μόνο που κάνεις είναι να εκτιμάς αυτόν που σου απαντάει , είτε με θετικές είτε με αρνητικές κριτικές.

      Σ΄ευχαριστώ!!!

  10. Γιάννης Φαρσάρης April 29, 2012 / 11:04 pm

    Οι ευχαριστίες ανήκουν όλες στον δημιουργό, φίλε μου Κουφετάριε!

    Το διαδίκτυο προσφέρει δυνατότητες που οφείλουμε να χρησιμοποιούμε δημιουργικά.

    🙂

    • koufetarios April 30, 2012 / 12:36 pm

      Συμφωνώ Γιάννη, συνέχισε επιτυχώς την δημιουργική δουλειά που κάνεις..!

  11. ainafets April 30, 2012 / 4:42 pm

    δεν μπορώ ν’ αφήσω σχόλιο…δοκιμή.

  12. ainafets April 30, 2012 / 4:58 pm

    Αδικαιολόγητα καθυστερημένη,,, με παίδεψε και to wordpress με κωδικούς, ευτυχώς βρήκα άκρη!
    Η ιστορία σου Μαβιέ μου, με ταξίδεψε μουσικά, με γέμισε συναισθήματα και απλά, θα μείνω στη φράση “μου γαργάλισε τ’ αυτιά”…και θα προσθέσω και την καρδιά!
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις και όπου και να βρεθείς να θυμάσαι πως η ίδια έχω πολλές μνήμες από την Πόλη και κάποτε θα μπορέσω να μοιραστώ και μαζί σου…
    Είναι εξαιρετικά ευχάριστο να υπάρχουν άνθρωποι σαν τον Γ. Φαρσάρη που βγάζουν στο φως κείμενα ανθρώπων που έχουν πολλά να πουν και να δώσουν!

Leave a Reply

