Αναγκαστικό Μπρέικ!

Λίγο οι υποχρεώσεις, λίγο το σύστημα με κατάφεραν τελικά να με κρατήσουν μακριά από πράγματα που μου προσφέρουν ευχαρίστηση!

Οι σκέψεις μπαινόβγαιναν συνέχεια στο μυαλό μου, ήθελα να γράψω, να εκφραστώ βρε παιδί μου, να μοιραστώ αυτό που σκέφτομαι μαζί σας, να διαβάσω επίσης και τις δικές σας σκέψεις, αλλά με το ζόρι κάθε φορά κάτι με απομάκρυνε από τον υπολογιστή.

Γι’αυτό δηλώνω την αδυναμία μου για λίγες ακόμα μέρες να συμμετέχω στο μπλογκ το δικό σας και το δικό μου μέχρι νεωτέρας!

Και κάτι που υποσχέθηκα στον εαυτό μου είναι πρώτα να ασχοληθώ με τις σκέψεις τις δικές σας και ύστερα έχουμε καιρό και για μένα.

Και όχι τίποτα άλλο αλλά, χάνω περισσότερα πράγματα όταν σκέφτομαι μόνο εγώ για μένα και κερδίζω περισσότερα πράγματα όταν διαβάζω εσάς για όλους εμάς.

Εις στο επανιδείν λίαν συντόμως!

14 thoughts on “Αναγκαστικό Μπρέικ!

  1. Τελευταίος April 5, 2012 / 8:33 am

    Πάρε το χρόνο σου και μη βιαστείς να γυρίσεις. Εδώ θα είμαστε όλοι (μάλλον!)

    Την καλημέρα μου.

  2. Νέστορας April 5, 2012 / 9:14 am

    εδώ τριγύρω θα είμαστε και θα σε περιμένουμε… καλημέρες!

  3. magikifoni April 5, 2012 / 11:31 am

    Σε καταλαβαίνω απόλυτα… Δώσε χρόνο στον εαυτό σου 🙂 Εμείς εδώ θα είμαστε!
    Καλησπέρα

  4. AnD April 6, 2012 / 8:46 am

    Νομίζω οτι το μπλόγκινγκ δεν είναι τόσο το να γράφεις όσο το να διαβάζεις. Απλά τα ερεθίσματα που παίρνεις από τις σκέψεις άλλων πολλές φορές ξυπνούν μέσα σου νέες σκέψεις που πρέπει να εκφραστούν. Άλες φορές σε ένα σχόλιο κι άλλες να αναπτυχθούν σε μια ανάρτηση.
    Και είναι και κάποιες φορές που θέλεις να κλείσεις τα πάντα και απλά να υπάρχεις για να χωνέψεις όλα αυτά.
    Καλημέρα!

  5. Άιναφετς April 7, 2012 / 3:13 pm

    Ω! πόσο σε καταλαβαίνω!
    Αν δεν κατανοήσουμε τη σιωπή σου πώς θα εκτιμήσουμε τα λόγια σου!

    Στο επανιδείν λοιπόν!

  6. melita April 7, 2012 / 5:32 pm

    Σου εύχομαι καλή ανάπαυλα. Σε περιμένουμε ξανά στην παρέα μας 🙂 .
    Καλησπέρα Κουφετάριε μου .

  7. onlyandjustme April 8, 2012 / 5:25 am

    Καλή ξεκούραση και περιμένουμε να επανέλθεις!
    Να έχεις ένα πολύ όμορφο ΣΚ! 🙂

  8. moodytimes April 12, 2012 / 6:26 am

    Καλημέρα φίλε.Πέρασα να ευχηθώ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ-ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ. Σε διάλειμμα είμαι κι εγώ και λόγω βαρεμάρας αλλά κυρίως λόγω υποχρεώσεων σε κάποια πλατό ενός cafe-bar.

  9. ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ April 15, 2012 / 2:47 pm

    Κάνε ένα διάλειμμα κάνε ένα κιτ κατ. χαχα.
    Με έφαγαν και εμένα οι υποχρεώσεις οπότε τώρα διάβασα το post σου.
    Καλό Πάσχα με υγεία, ευτυχία και χαμόγελα.
    Φιλιά.

  10. onlyandjustme April 16, 2012 / 1:40 am

    Χρόνια πολλά!Χριστός Ανέστη φίλε! 🙂

  11. koufetarios April 17, 2012 / 5:04 am

    Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον, τέρμα τα ψέμματα το Πάσχα τελείωσε, ας επανερχόμαστε σιγά σιγά..!

Leave a Reply

