Επικοινωνία ώρα μηδέν!

Νέο σπίτι σημαίνει, μετακόμιση, νέο ξεκίνημα εδώ και λίγο καιρό χωρίς την συντροφιά της ιντερνετικής επικοινωνίας…΄΄ Δεν έχουμε κόσμο΄΄, μου είπε ο τεχνικός του ΟΤΕ όταν τον ρώτησα πότε θα έρθουν για την ενεργοποίηση της γραμμής του τηλεφώνου. ΄΄Δεν έχουμε κόσμο΄΄, μου λέει ξανά καθώς κάθεται μουλαρωδώς στην ξεστελιωμένη καρέκλα του δημοσίου. Μέχρι τότε έχω πάρει προσωπικά το θέμα και κρατάω τις σκέψεις μου για τον εαυτό μου. Όσοι από εσάς μπαίνετε στον κόπο να επισκέπτεστε το blog μου σύντομα να ξέρετε θα επισκεφτώ ξανά και το δικό σας για να αρχίζω σταδιακά να επανέρχομαι στη σύνδεση μιας ιδιαίτερης χημείας σκέψεων και απόψεων που λειτουργούν καταλυτικά στην διαμόρφωση δεύτερων και τρίτων εσωτερικών συλλογισμών για ένα θέμα που θα μπορούσα να διαφωνώ. Σύντομα λοιπόν.¨)

2 thoughts on “Επικοινωνία ώρα μηδέν!

  1. Rodia February 21, 2011 / 6:59 am

    Με το καλό το νεο σπίτι και όλες οι αλλαγές! 🙂
    εμεις εδω ειμαστε…

  2. fvasileiou February 28, 2011 / 7:04 pm

    Σε περιμένουμε!

Leave a Reply

